maanantai 15. kesäkuuta 2015

Palvelujen tuottaminen

Vahva organisaatio palvelujen tuottamisessa

Pohdimme yhdessä taustaorganisaatioitamme ja vaikka ne ovat erilaisia löysimme yhteisiä vahvuuksia palvelujen tuottamiseen.

Asiakkaan tarpeen tunnistaminen on palvelutuotannon lähtökohta. Olemme tunnistaneet eri tason asiakkaita: maksavat asiakkaat ja käyttäjäasiakkaat. Lisäksi on välillisiä asiakkaita, kunten käyttäjäasiakkaitten perheet. Pohdimme kelle asiakaslupaus annetaan?

Organisaatiomme ovat vahvoja tuottamaan palveluja. Palveluita tuotetaan kumppanuuksien kautta.

Asiakaspalautteita kerätään ja hyödynnetään. Se auttaa. Meitä edelleen kehittämään palvelua asiakkaan tarpeisiin. Innovaatioille on kyllä vielä sijaa!

Annikki, Eeva ja Arja

1 kommentti:

  1. Pohdin näitä ryhmän mukana, mutta jouduin lähtemään kesken töihin asiakasiltaa hoitamaan. Komppaan edellä olevaa, että innovaatioille on kovasti sijaa, kun toimintaympäristö muuttuu kovaa vauhtia ja asiakkaitten tarpeet sen mukana. Vahvuutena koulutusorganisatiossamme on aito työelämälähtöisyys ja koulutettavien palaute työhön soveltamisesta, mutta se vaatii antennien pitämistä herkkinä, jotta tunnistamme hiljaisetkin signaalit kentältä.

    VastaaPoista

.