Organisaation haasteet palveluiden tuottamisessa
Lähteekö palveluiden tuottaminen asiakkaiden tarpeista vai olemassaolo taistelusta?
Onko segmentoinnilla tai kilpailuanalyysilla oikeasti merkitystä?
Saneleeko kuntien taloudellinen tilanne palvelun laadun?
Herää monta kysymystä mitkä ikävä kyllä vaikuttavat palvelun laatuun.
Vaikka palvelun tuottajalla olisi halu ja ammatillinen näkemys antaa mahdollisimman hyvin suunniteltua palvelua asiakkaalle, saattaa tämä olla vaikeasti toteutettavissa.
Ymmärtävätkö palvelujen tuottaja ja asiakas aina toisiaan oikein? Puhutaanko samaa "kieltä"? Osataanko kuunnella toisen tarpeita ja suunnitella räätälöiden hänen näköisensä palvelu? Ihannehan olisi mahdollisimman edullinen ja laadukas palvelu, vai olisiko?
Minna, Tiina, Tanja ja Marita
Ohjauksen eri osapuolten tulee löytää yhteinen tavoite. Toimisiko palveluissakin?!
VastaaPoistaJuuri yhteisen tavoitteen löytyminen on kaiken lähtökohta.
Poista