keskiviikko 17. kesäkuuta 2015

Organisaation haasteet palveluiden tuottamisessa

Lähteekö palveluiden tuottaminen asiakkaiden tarpeista vai olemassaolo taistelusta?
Onko segmentoinnilla tai kilpailuanalyysilla oikeasti merkitystä?
Saneleeko kuntien taloudellinen tilanne palvelun laadun?

Herää monta kysymystä mitkä ikävä kyllä vaikuttavat palvelun laatuun. 
Vaikka palvelun tuottajalla olisi halu ja ammatillinen näkemys antaa mahdollisimman hyvin  suunniteltua palvelua asiakkaalle, saattaa tämä olla vaikeasti toteutettavissa.

Ymmärtävätkö palvelujen tuottaja ja asiakas aina toisiaan oikein?  Puhutaanko samaa "kieltä"?  Osataanko kuunnella toisen tarpeita ja suunnitella räätälöiden hänen näköisensä palvelu?  Ihannehan olisi mahdollisimman edullinen ja laadukas palvelu, vai olisiko?














Minna, Tiina, Tanja  ja Marita









2 kommenttia:

  1. Ohjauksen eri osapuolten tulee löytää yhteinen tavoite. Toimisiko palveluissakin?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri yhteisen tavoitteen löytyminen on kaiken lähtökohta.

      Poista

.