Menestyvä B2B-palveluyritys pystyy tuottamaan laadukkaissa prosesseissa palveluja liiketoimintamuodossa ja toimii luottamuksellisuutta korostavilla vuorovaikutuskentillä. Aidosti asiakaslähtöinen menestyvä palveluyritys on asiakastarpeesta segmentoinut asiakkaansa ja tietää missä segmentissä se on kilpailukykyinen.
Miten aidosti asiakaslähtöinen tilitoimisto vakuuttaa asiakkaansa asiantuntemuksestaan ja pätevyydestään? Nyt asiantuntemus ja osaaminen osoitetaan yleisimmin auktorisoinnilla ja suoritetuilla tutkinnoilla, tärkeimpänä KLT. Nämä säilyttävät varmasti merkityksensä, mutta ne eivät yksin taida uuden työn aikana riittää?
Ja mitä muuta vaaditaan palveluyrityksen, erityisesti tilitoimiston, aitoon asiakaslähtöisyyteen?
Huhti-kesäkuun toista opintojaksoa ja kommenttejanne odottaen!
Onnittelut hyvästä kysymyksestä.
VastaaPoistaVoiko sosiaalinen media tarjota tähän jotain uudenlaisia mahdollisuuksia? Miten tarinoiden voimaa voisi hyödyntää? Mitä me (asiakkaat), jotka käytämme tilitoimistoja, tähän vastaisimme?